Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mennyei tippmix

Mennyei tippmix

Liverpooli kirándulás Izlandi gólfürdővel.

2015. augusztus 17. - athos75

Eljött ez a nap is:) Heti két tipp lesz a tippmix kínálatából a maradék pedig a bet365 kínálatából lesz kiragadva, persze ha úgyérzem, hogy van fogadhtó a mennyieiből akkor lesz onnan is.
Mai meccsem az angol premierligából jött mégpedig a Liverpool - Bournemouth mérkőzés. A pool jó felkészülésen van túl és hazai pályán az újjonc nem lehet gond számukra, ezért szerintem ez egy sima hazai győzelem lesz. A vendégek már lejátszották az első mérkőzésüket és hazai pályán az Aston vVillától kaptak ki egy góllal de mellé még a felkészülés se sikerült valami fényesen. Bátraknak akár hendikeptel is ajánlom


03965 H Liverpool - Bournemouth 1,45 odds

10646 ( 0-1 ) Liverpool - Bournemouth 2,05 odds ( bet365-2,20 odds)

Másik mérkőzés az izlandi Hafnarfjordur - Stjarnan. Az izlandi liga híres a rengeteg gólról és a hazaiak nem is fukarkodnak vele, de a vendégek sem :D szerencsére még a tippmix kínálatában is megtalálható a G/G

15599 Mindkét csapat szerez gólt H 1,60 odds

Sok szerencsét!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogadjunknagyba.blog.hu/api/trackback/id/tr937710340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eisbär JM · https://www.facebook.com/mester4s 2015.08.17. 07:34:07

Jó reggelt :)
Én a mai napra a Rovaniemi, Helmond párost néztem ki, még kétesélyben is elég jó az odds, hát még telibe. A holland meccsre szintén jónak tűnik a gólváltás vagy az over. Sok szerencsét!

athos75 2015.08.17. 12:41:44

tetszik a holland meccs. a finnekel óvtos vagyok de kétesélyben egész pofás.

Dankó 2015.08.18. 09:46:44

Sziasztok!

Végre van valami!!
Eisbar mindkét tipped jött kétesélyben! Gratula!
A Pool igencsak szenvedett, én meg élőztem a Barca meccsre, hát épp visszahoztam a befektetett pénzt!
Mesternégyesbe nem írtok? Élőzni is lehetne ott!
Sok sikert!

athos75 2015.08.18. 10:02:22

@Dankó: inkább blogolok. elvagyok így. itt is lehet jókat fogni.
süti beállítások módosítása